English

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا:

ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است

امام جمعه بندرلنگه عنوان کرد: هدف اصلی آن‌ها تنفس مصنوعی دادن به اغتشاش گران است و ایران اسلامی ۴۳ سال است انواع بیانیه و قطع نامه های شما را دیده اما روز به روز قوی‌تر شده است.

ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره و اظهارداشت: ۱۶ آذر نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی دانشجویان و یادآور شهادت سه دانشجو است که در سال ۱۳۳۳ در اعتراض به آمریکائیان با گلوله دژ خیمان طاغوت به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: دشمن میلیارد ها دلار برای کم کردن روحیه تدین و انقلابی‌گری در دانشگاه ها هزینه کرده است، اما به کوری چشم دشمنان اسلام در این زمینه شکست خورده است و اندیشه ضد استکباری ۱۶ آذر هنوز هم فرهنگ غالب دانشجویان ایران اسلامی است.

امام جمعه بندرلنگه در بخش دیگری از خطبه دوم به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت دریا و بهره‌وری بیشتر از دریا در امور مختلف اقتصادی، نظامی و مواردی دیگر اشاره و افزود: کشور ما جزو نادرترین کشورهای است که ضمن همسایگی با ۱۵ کشور دیگر، ۵۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که ظرفیت های مختلفی در عرصه حمل و نقل دریایی، گردشگری، تجارت، نظامی و غیره در آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: اما متأسفانه اکثر این ظرفیت ها مورد توجه قرار نگرفته است که بندرلنگه یکی از مصادیق بارز بی‌توجهی مسئولان به ظرفیت های عظیم ساحلی و دریایی است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در ادامه گفت: هفته گذشته با مدیرکل بنادر و دریانوردی دیداری داشتم و بر تسریع در مطالعه و آغاز احداث بندر جدید بندرلنگه باهدف ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان تأکید شد که ایشان هم وعده هایی دادند که در اسرع وقت این اتفاق رقم خواهد بخورد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود عنوان کرد: پرده‌ایی از جنگ ترکیبی دشمن بعد از شکست سنگین از ملت غیور ایران در اغتشاشات اخیر در حال وقوع است و آن تشدید فشار با پرونده سازی های جدید و صدور بیانیه ها و قطع نامه ها است.

امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت: هدف اصلی آن‌ها تنفس مصنوعی دادن به اغتشاش گران است، غافل از اینکه اغتشاشات مرده و بدنش فاسد شد، تنفس مصنوعی شما هیچ نفعی به حال او نمی رساند

وی در پایان افزود: ایران اسلامی ۴۳ سال است انواع بیانیه و قطع نامه های شما را دیده اما روز به روز قوی‌تر شده است و اروپایی هوایی که به تقلید از آمریکا در این صحنه وارد شده اند بدانند که پرونده خود را سیاه تر می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه