English

فرمانده انتظامی بندرعباس:

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف 12دستگاه موتورسیکلت مسرقه در این شهرستان خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و متواری شدن سارق یا سارقان پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند و شبانه روزی در محلات مختلف شهرستان نهایت سارق را حین سرقت در یکی از محلات شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.  

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به 12 فقره سرقت موتورسیکلت در محلات مختلف شهرستان بندرعباس اعتراف کرد که با راهنمایی متهم تمام وسایل نقلیه سرقت شده کشف و تلاش ماموران برای شناسایی و تحویل آن‌ها به مالباختگان ادامه دارد.  

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان با هدف پیگیری از وقوع سرقت از عموم شهروندان به ویژه دارندگان خودرو و موتورسیکلت خواست وسایل نقلیه خود را داخل کوچه و محله های خلوت و تاریک رها نکنند و الزاما وسایل نقلیه خود را با تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر ،قفل فرمان و زنجیر مجهز کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک درساعات مختلف شبانه روز و پرسه زدن افراد ناشناس در محلات، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 با پلیس در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه