English

امام جمعه جزیره کیش مطرح کرد:

از وضعیت بلاتکلیفی جزیره کیش گله‌مند هستیم

امام جمعه جزیره کیش در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن انتقاد از وضعیت رها شده جزیره کیش و عدم تعیین مدیرعامل، خواستار تعیین مدیرعامل یا واگذاری اختیارات به سرپرست شدند تا کار مردم انجام شود.

از وضعیت بلاتکلیفی جزیره کیش گله‌مند هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز امام جمعه جزیره کیش در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن انتقاد از وضعیت رها شده جزیره کیش و عدم تعیین مدیرعامل، خواستار تعیین مدیرعامل یا واگذاری اختیارات به سرپرست شدند تا کار مردم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به ظرفیت‌های عظیم جزیره کیش و این موهبت الهی که در کشور وجود دارد، نزدیک دو ماه است که مدیرعاملی برای این جزیره معرفی نشده است و کیشوندان و سرمایه‌گذاران برای یک امضا معطل‌ مانده‌اند.

امام‌جمعه کیش افزود: بارها تذکر دادیم، تأکید کردیم، خواهش کردیم اما متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است، ظاهراً بلاتکلیفی منطقه‌ای به این مهمی برای مسئولین کشور چندان مهم نیست و کسی برای این جزیره دلسوزی نمیکند.

وی با اشاره به نقش دشمن در فشار اقتصادی و همچنین تلاش آن‌ها برای ایجاد مشکلات در اداره کشور گفت: انتخاب مدیرعامل برای جزیره کیش، ربطی به دشمن و خارجی ها ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین بی‌نیاز ضمن انتقاد از سهم‌خواهی در انتخاب مدیرعامل تصریح کرد: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن جزیره‌ای مثل کیش را دارند و ما متأسفانه قدر این موهبت الهی را نمی‌دانیم، از طرفی خواهان حضور سرمایه‌گذاران در کیش هستیم؛ اما از طرف دیگر سرمایه گذاران موجود را فراری میدهیم.

امام جمعه کیش در ادامه باتوجه‌ به نزدیک‌شدن ایام نوروز و حضور بیش از دویست هزار گردشگر در جزیره کیش از مسئولین جزیره خواست تمام تلاش خود را جهت استقبال از مهمان نوروزی به کار گیرند و از بازاریان و بخش‌های تفریحی و خدماتی خواست میزبان خوبی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه