English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین شدت می‌گیرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: کمیته نظارت بر مجتمع ها به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات ۳۶مجتمع فعال در استان نظارت خواهد کرد.

نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین شدت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در بازدید از این مجتمع‌ها تمام بخش‌ها اعم از نمازخانه و آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع های خدماتی و رفاهی و تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده‌ای انجام می‌شود.

حق‌لطفی ادامه داد:در ایام نوروز امسال ۳۶مجتمع خدماتی رفاهی به همراه ۲۵راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

مجتمع بین راهی

وی گفت:جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای به مجتمع ها به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع ها است و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمع‌ها موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه