English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۲۵ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در قزوین به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ طرح راهداری در این استان در حال بهره‌برداری هستند.

۲۵ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در قزوین به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای اجرای این تعداد طرح ۱۸۳میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال زایی این طرح ها که عمده آنها در شهرستان قزوین قرار دارند ۴۰۳ نفر بوده است.

حق‌لطفی ادامه داد: احداث روشنایی پل شرکت نفت، لکه گیری و آسفالت آزادراه قزوین-زنجان، لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محور قزوین-رشت، لکه گیری و روکش آزادراه قزوین-رشت در محدوده گردنه کوهین، روکش آسفالت بلوار وردوی شال، لکه گیری و آسفالت شامی شاپ ضیاآباد، ایمن سازی تقاطع شامی شاپ، عملیات اجرای روکش حفاظتی در راه های حوزه استان قزوین، احداث روشنایی کمربندی تاکستان و لکه گیری و روکش آسفالت محور قزوین -بوئین زهرا در محدوده پل شاه عباسی از جمبه طرح هایی است که در ایام دهه مبارک فجر بهره برداری می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: همچنین در حوزه راه‌های روستایی نیز ۱۵طرح‌ بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت از جمله در روستاهای بکندی، ساربانک، بهرام‌آباد-جمجرد، سیمیار، آلتین کش-سیردان، قازانداقی زین‌آباد-قلعه‌گنجی، حصار ولیعصر، شترک و ورس-باورس طی این ایام در حال بهره برداری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه