English

توافقنامه تکمیل اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب باقیمانده در شهر آبیک امضا شد

توافقنامه تکمیل اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب باقیمانده در شهر آبیک به طول ۳۰ کیلومتر بین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و شهرداری آبیک امضاء شد.

توافقنامه تکمیل اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب باقیمانده در شهر آبیک امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در نشستی که به همین منظور برگزار شده بود، هدف از این توافقنامه را تسریع و تسهیل در اجرای این پروژه عنوان کرد. 

وی پرداخت عمده هزینه در نظر گرفته شده برای اجرای طرح مذکور را از سوی شهرداری آبیک و بازپرداخت آن را نیز از طریق تهاتر واگذاری پساب تصفیه شده به شهرداری برای استفاده در امور شهری و صنایع محلی دانست.

 شهردار آبیک نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه علاوه بر خدمت رسانی سریع تر به مردم مباحث مربوط به بازفرآوری آب مصرفی و حفظ محیط زیست نیز به شکل شایسته ای صورت خواهد گرفت.

 عباس دادخواه افزود: امضای این توافقنامه حاصل جلسات متعدد فنی و کارشناسی است و امیدواریم با سرمایه گذاری صورت گرفته ظرف سه سال به بهره برداری برسد. 

همچنین در این نشست کاری، حامد فتوحی فرماندار آبیک به اجرای پروژه انتقال و توزیع آب آشامیدنی از سد طالقان برای شهر آبیک که منجر به افزایش کیفیت آب این شهر شد اشاره کرد و ضمن تقدیر از شرکت آب و فاضلاب، آن را برآورده ساختن آرزوی دیرینه مردم این شهر برشمرد.

وی همچنین از اینکه مسئولان صنعت آب و فاضلاب استان منتظر تخصیص اعتبار نشده و پروژه ها را به شکلی مطلوب پیش می برند ناشی از روحیه جهادی و انقلابی آنان دانست و اظهار امیدواری کرد تا پروژه اجرای فاضلاب شهر آبیک نیز با همین جدیت تکمیل و به اتمام برسد.

 در این مراسم همچنین زهرا اجلی، رییس شورای اسلامی شهر آبیک نیز در سخنانی ایده همکاری بین دو مجموعه آب و فاضلاب و شهرداری را برای اجرای پروژه تکمیل شبکه فاضلاب این شهر قابل تقدیر دانست .

در این جلسه همچنین از زحمات اسماعیل رحیمی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آبیک و همکاران وی در اجرای سایر طرح های آب و فاضلاب ابراز رضایت نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه