English

کسب رتبه برتر کشوری توسط دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین

دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین رتبه برتر کشور را در رشته " تولید محتوای رسانه ای" در میان شرکت های صنعت آب و برق کشور کسب کرد.

کسب رتبه برتر کشوری توسط دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،با اهدای لوح تقدیری از سوی علی اکبر کاظمی، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو که به تایید مهدی توکلی زاده به عنوان نماینده هیات داوران نیز رسیده است، دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین رتبه برتر کشور را در رشته" تولید محتوای رسانه ای" در میان شرکت های صنعت آب و برق کشور کسب کرد. 

در همایشی که به همین منظور در سرسرای اجتماعات ساختمان وزارت نیرو برگزار شد، سید محمد حسین ابوترابی، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، لوح و تندیس یاد شده را دریافت کرد. 

گفتنی است کسب رتبه مذکور به دنبال تولیدات رسانه ای دفتر روابط عمومی شرکت در زمینه های گوناگون فنی و نیز آموزش عمومی بوده و در این زمینه بویژه مساله مدیریت مصرف آب آشامیدنی مورد توجه بوده است. 

کسب این رتبه ارزشمند کشوری را به تمامی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین که انعکاس عملکرد مطلوب آنان موجب این افتخار آفرینی شده است ،گرامی می داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه