English

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان:

سرعت بازآفرینی شهری در اصفهان صفر است

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان می‌تواند الگوهای خوبی برای بازآفرینی شهری ارائه دهد اما اقدامات انجام گرفته مناسب نیست.

سرعت بازآفرینی شهری در اصفهان صفر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها در تذکری با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پاسخ این حضور خدمت رسانی بی منت به مردم و با سرعت است.

وی افزود: با همت رئیس سازمان انرژی اتمی قرار شد بخشی از دارخوین که لشکر رزمندگان اصفهانی در دوران دفاع مقدس آنجا حضور داشتند آماده سازی شود تا علاقه‌مندان، ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای اصفهانی را در سفر راهیان نور از نزدیک مشاهده کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از اینکه سرعت بازآفرینی شهر اصفهان صفر است، گفت: اصفهان بیش از ۲ هزار بافت فرسوده دارد و شورای شهر ۷۰ درصد تخفیف برای پروانه‌ها صادر کرده است.

این مقام مسئول افزود: مدیریت استان باید در این زمینه تلاش کند زیرا این وضعیت در شأن شهری که شهید خرازی‌ها زمانی در آن مدیریت می‌کردند نیست. اصفهان می‌تواند الگوهای خوبی برای بازآفرینی ارائه دهد اما اقدامات انجام گرفته مناسب نیست.

وی با اشاره به وضعیت متلاطم اقتصاد گفت: پول سرگردان در دست مردم است، بخشی از آن به سوی دلار و ارز و بخشی به سمت طلا می‌رود. اگر این پول به سمت مسکن بیاید اشتغال صورت می‌گیرد، درآمد شهر بالا می‌رود وبه تبع آن پروژه‌های زیادی انجام می‌شود.

حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر لزوم حمایت از شهروندانی که پیگیر دریافت پروانه ساختمانی هستند گفت: شهرداری آماده خدمت رسانی در این زمینه است اما تکلیف مردم برای پرداخت هزینه پروانه باید سه روزه مشخص شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه