English

توسط یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی قم انجام شد؛

اجرای حکم خلع ید و رفع تصرف در پردیسان قم

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم گفت: با دستور مدیرکل راه و شهرسازی و اعلام نظر اداره حقوقی اداره کل و با هماهنگی با معاونت دادستان عمومی و انقلاب استان، ۵۶ هکتار از اراضی محدوده پردیسان قم خلع ید و رفع تصرف شد.

اجرای حکم خلع ید و رفع تصرف در پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ رضا خداداد فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم امروز ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران، در قم بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی دولتی بنا به وظیفه ذاتی خود در حفظ و صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال، مامور اجرای احکام مرتبط با حوزه زمین و اراضی دولتی است.

وی افزود: در این رابطه، این یگان پس از اعلام اداره حقوقی اداره کل متبوع و اخذ مجوزات قانونی از دادستانی استان مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی دولتی در پردیسان و با هماهنگی نیروی انتظامی، نسبت به رفع تصرف و خلع ید متصرفین اقدام کرد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی قم، در خصوص جزییات این اقدام اظهارکرد: این اراضی واقع در بلوار شهروند پردیسان است. ۵۳ هکتار از آن در مرحله اول به بیت المال و دولت بازگردانده شد و سه هکتار باقی مانده آن که تحت کشت و مستحدثات بوده است با اخذ مجوزات و هماهنگی دستگاه قضا رفع تصرف خواهد شد.

خداداد در پایان گفت: براساس ارزیابی کارشناسان، ارزش تقریبی اراضی بازگردانده شده به بیت المال، بیش از ۶  هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه