English

عمده مشکلات پردیسان قم به علت عدم اجرای تعهدات راه و شهرسازی است

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از ساخت 40 کانال عرضی و چاه جذبی در پردیسان خبر داد و گفت: عمده مشکلات پردیسان به علت عدم اجرای تعهدات اداره کل راه و شهرسازی در این منطقه است.

عمده مشکلات پردیسان قم به علت عدم اجرای تعهدات راه و شهرسازی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدحسین علی‌اکبری در شصت و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار داشت: عمده مشکلات پردیسان به علت عدم اجرای تعهدات اداره کل راه و شهرسازی در این منطقه است.

وی مشکلات آب‌گرفتگی منطقه را موردتوجه قرار داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۴۰ مورد کانال عرضی و چاه جذبی اجراشده اما مشکلات آب‌گرفتگی پردیسان به علت حوزه‌های بالادستی آن است که باید راه و شهرسازی ورود کرده و این مشکلات را رفع کند.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم به لزوم ساخت کانال هدایت‌های آب‌های سطحی در بالادست پردیسان اشاره کرد و گفت: ساخت این کانال که در مصوبات اخیر سفر ریاست جمهوری نیز بود باوجود پیگیری‌های زیاد هنوز ساخته نشده و برای رفع کامل آب‌گرفتگی منطقه باید اجرایی شود.
وی تأکید کرد: با پیگیری مدیریت شهری و شورای شهر مشکلات تجاری موقت در پردیسان حل شد و امکان صدور تجاری موقت و تمدید آن صادرشده است، اما سرانه و سهم شهرداری در تأسیسات و کاربری‌های شهری مانند پارکینگ‌ها هنوز در پردیسان تعیین نشده و هرچه سریع‌تر باید واگذار شود.
علی‌اکبری مشکلات مردم در مسکن مهر را نیز مطرح کرد و گفت: مردم پیگیر اخذ سند املاک خود هستند و این به مشکلات ایمنی ساختمان‌ها برمی‌گردد؛ باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مالکیت مردم به خطر نیفتاده و مشکلات ایمنی حل شود.
وی در پایان به نماهای ساختمان‌ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بعضی از نمای ساختمان‌ها در حال ریزش بوده و بسیار ناایمن هستند اما پیمانکاری که پروژه را واگذار کرده، مسئولیت ترمیم را به عهده نمی‌گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه