English

توزیع ۹۰۰۰ تن آسفالت در معابر پردیسان قم در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از توزیع 9 هزار تن آسفالت در معابر پردیسان در 6ماهه نخست سال جاری با اعتبار 126 میلیارد ریالی خبر داد.

توزیع ۹۰۰۰ تن آسفالت در معابر پردیسان قم در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در منطقه هشت برای توزیع آسفالت در سطح منطقه اظهار داشت: با پیگیری و تلاش همکاران، در شش‌ماهه نخست سال مجموعاً ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه توزیع‌شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای روکش آسفالت معابر حدوداً ۸ هزارو چهارصد تن آسفالت توسط معاونت امور زیر بنایی منطقه استفاده‌شده است و ۶۰۰ تن نیز جهت ترمیم و لکه‌گیری در سطح منطقه توزیع‌شده است.

وی با اشاره به معابر آسفالت شده در این دوره زمانی ابراز کرد: معابری مانند بلوار ابوطالب، خیابان استقلال، خیابان موتلفه، فرعی‌های خیابان زاگرس و قسمتی از بلوار غدیر ازجمله معابری هستند که روکش آسفالت در آن انجام‌شده است.

علی‌اکبری هزینه اجرای آسفالت در شش‌ماهه نخست سال را ۱۲۶میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در نیمه دوم سال نیز اجرای پروژه‌های روکش آسفالت ادامه خواهد داشت و ۶هزار تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۴ میلیارد ریال برای ۶ماهه دوم سال در نظر گرفته‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه