English

یک کشته و ۱۸ مصدوم در دو حادثه ترافیکی در هرمزگان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان از امدادرسانی به مصدومین دو حادثه ترافیکی رخ داده در محور میناب - بندرعباس و بندرلنگه - پارسیان خبر داد.

یک کشته و 18 مصدوم در دو حادثه ترافیکی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی صبح امروز (۶ اسفندماه) در این باره گفت: در ساعت ۱۶:۰۴ روز گذشته یک مورد حادثه واژگونی خودرو پژو پارس در محور بندرعباس - میناب، قبل از پل جلابی به مرکز دیسپچینگ اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

وی بیان کرد: بالافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر جهت امدادرسانی به مصدومین به محل اعزام شد. 

حسین پور بیان کرد: این حادثه منجر به فوت یک دختر بچه سه ماهه و مصدومیت ۶ نفر دیگر شد که یک دختر ۷ ساله و یک پسر سه ساله نیز در بین آنها بود.

وی ابراز داشت: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه مینی بوس بود که در ساعت ۱۸:۰۰ در محور بندرلنگه به سمت پارسیان رخ داد و منجربه مصدومیت ۱۲ نفر شد. خوشبختانه حال مصدومین این حادثه وخیم نبوده و تمامی مصدومین به واسطه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، پایگاه کنک، بندرلنگه و مغویه به بیمارستان شهدای بندرلنگه منتقل شدند.

حسین پور عنوان کرد: هماهنگی لازم جهت حضور پزشکان متخصص، توسط مرکز پایش مراقبت های بالینی انجام شده و تمام مصدومین تحت نظر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه