English

ضرورت ارتقا سطح کیفی جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بر ضرورت ارتقای سطح کیفی برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در هرمزگان تاکید کرد.

ضرورت ارتقا سطح کیفی جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بااشاره به سیزدهمین جشنواره ملی تئاترکودک و نوجوان رضوی اظهار داشت: انتشار مطالب و خبرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نسبت به سایر دستگاه ها به مراتب بیشتر است و این نشان از لطف و زحمات اهالی رسانه نسبت به این اداره کل است.

وی افزود: برای نخستین بار در دهه 1380 سنگ بنای جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در هرمزگان نهاده شد و استان هرمزگان در رشته تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی برای رقابت با سایر استان آماده است.  

جهانگیری گفت: پنج سال پیش، یازدهمین دوره جشنواره در هرمزگان برگزار و بعد از آن دوازدهمین دوره جشنواره به میزبانی استان خراسان رضوی انجام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: ما امیدواریم بتوانیم با کمک اهالی رسانه شاهد ارتقاء سطح کیفی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در هرمزگان باشیم.

وی اذعان داشت: 54 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از بازبینی آثار در مشهد توسط هیات داوران 10 نمایش به این دوره از جشنواره راه یافت.

جهانگیری عنوان کرد: سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از هفتم اسفند ماه با داوری، استاد علی رضایی چهره بین المللی، سید حسین فدای حسین و مجید قناد در بندرعباس برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ابراز داشت: گروه های نمایشی در روز یکشنبه از ساعت 8:30 دقیقه صبح، رسما با هم به رقابت می پردازند و همچنین سه مکان برای برگزاری جشنواره تعیین شده که شامل تالار شهید آوینی، فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب است.

وی گفت: آئین اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه 9 اسفندماه در فرهنگسرای طوبی به انجام خواهد رسید.

جهانگیری در پایان ضمن تشکر ویژه و قدردانی از زحمات مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان و سایر دستگاه های فرهنگی که در برگزاری این جشنواره مشارکت و همکاری داشتند، گفت: قطعا با مشارکت و همکاری ادارات، سازمان و نهادهای مختلف، کارها به شیوه درست انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه