English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

دستگیری سارق منازل در خمینی شهر / کشف بیش از ۱۵ میلیارد طلای مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز دستگیری سارق منزل به همراه یک نفر مالخر کمتر از48 ساعت و کشف بیش از15 میلیارد ریال طلای مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبرداد.

دستگیری سارق منازل در خمینی شهر / کشف بیش از 15 میلیارد طلای مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل درشهرستان خمینی شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با سرنخ های به دست آمده یک سارق را در این ارتباط شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی و فروش بخشی از طلاهای مسروقه به یک نفر مالخر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه در این خصوص تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان بیش از 15 میلیارد ریال طلای مسروقه و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ براتی در پایان بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند به شهروندان توصیه کرد: جهت جلوگیری از سرقت منزل، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در محلهایی از منزل که سارقان به سهولت میتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه