English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

دستگیری ۲ سارق خودرو در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری 2سارق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

دستگیری 2 سارق خودرو در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران گشت کلانتری13خمینی شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به 2 نفر که در حال اوراق کردن 2 دستگاه خودرو بودند مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از بررسی خودروها و استعلام به عمل آمده مشخص شد خودروهای مورد نظر سرقتی بوده که بلافاصله مأموران اقدام به دستگیری متهمان و انتقال آن ها به کلانتری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که از سارقان سابقه دار بودند در تحقیقات اولیه انجام شده به سرقت این خودروها اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال،سوئیچ مخفی و غیره از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کرده و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه