English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد،

دستگیری ۲ سارق منازل غرب اصفهان/ کشف یک قبضه کلت جنگی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ازدستگیری 2 سارق منازل غرب شهر اصفهان در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

دستگیری 2 سارق منازل غرب اصفهان/ کشف یک قبضه کلت جنگی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازلشان در حوزه غرب شهر اصفهان موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی های صحنه های جرم 2 سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری آن ها شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف یک قبضه کلت جنگی، 14 فشنگ مربوطه و مقادیر قابل توجهی طلاجات مسروقه در بازرسی از خودروی متهمان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده تا کنون صراحتاً به سرقت 6 فقره سرقت منزل در غرب شهر اصفهان به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی درپایان با بیان اینکه تحقیقات در راستای کشف سرقت های احتمالی دیگر این سارقان کماکان ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و تجهیز منزل به دزدگیر و سایرتجهیزات ضد سرقت،در صورت مشاهده هرگونه تردد افراد ناشناس و مشکوک اطراف منازل به خصوص در مجتمع های مسکونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه