English

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کانون های همیار سلامت روان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های روانی دانشجویان دارد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کانون‎های همیار سلامت روان، در عملکرد بهتر مراکز مشاوره دانشگاه‌ها موثر هستند، گفت: این کانون ها از طریق آگاهی رسانی و آموزش های حضوری و مجازی نقشی مهم در کاهش آسیب های روانی دارند.

کانون های همیار سلامت روان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های روانی دانشجویان دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی فخری تصریح کرد: مراکز مشاوره وضعیت سلامت روانی دانشجویان را رصد می کنند ولی اعضای کانون های همیار سلامت چون از جنس دانشجویان هستند و تجربه زیستی مشترک با دانشجویان دارند، می توانند گزارش های دقیق تری از سلامت روان دانشجویان و آسیب های موجود در هر خوابگاه و دانشگاه ارائه کنند.

سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه نیز در ابتدای جلسه، به ارائه گزارشی از عملکرد جاری اداره مشاوره پرداخت. پس از آن، مسائل و چالش های موجود در اداره و دفاتر مشاوره دانشجویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ تاکید بر فعال سازی و تقویت دفاتر مشاوره، غربالگری سلامت روان دانشجویان، فعال سازی همتایاران دانشجویی و چگونگی گسترش ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان از جمله پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه