English

فرماندار ویژه کاشان اعلام کرد؛

بازدید ۲۰هزار نفری شهروندان از نمایشگاه مد و لباس کاشان

فرماندار ویژه کاشان دایرشدن نمایشگاه های عرضه مستقیم پوشاک در کاشان با هدف کمک به اقتصاد خانواده است، اظهار کرد: شرکت ها تولیدی بدون واسطه اقلام خود را با سود بسیار پایین به دست مصرف می رسانند.

بازدید ۲۰هزار نفری شهروندان از نمایشگاه مد و لباس کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در خصوص برپایی بزرگترین رویداد مد و لباس در کاشان که با استقبال بی نظیر شهروندان حامی پوشاک سنتی و اسلامی مواجه شد، تاکید کرد: بیش از ۷۵ غرفه از ۸ استان کشور شامل خراسان رضوی و شمالی، تهران، قزوین، همدان، یزد و مازندران مرغوب ترین اجناس پوشاک و نساجی را در اختیار مردم گذاشتند.

وی افزود: ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از پوشش اسلامی به ویژه چادر برای بانوان نیازمند فراهم شدن مشوق ها و ابزاری است که طرح تعویض چادر کهنه با نو، ارائه حواله خرید مستقیم از کارخانه و فروش همراه با تخفیف برخی از اقدامات این نمایشگاه بود.

به گفته فرماندار ویژه کاشان خرید ۲۵۰۰ قواره چادری در نمایشگاه، فروش ۱۲۰ میلیارد ریال طی۳ سه روز برپایی نمایشگاه و بازدید بیش از ۲۰هزار نفر اهمیت دایر شدن چنین نمایشگاه هوایی را بیشتر  نمایان می‌کند.

زارعی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های نمایشگاه مد و لباس در کاشان دسترسی آسان بانوان به لباس ایرانی اسلامی بود که غرفه داران شرایط را  بر اساس سلایق بازدیدکنندگان و با هدف کمک به اقتصاد خانواده برای مشتری پیش بینی کرده بودند.

فرماندار ویژه کاشان  خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه مد و لباس بانوان در حوزه عفاف و حجاب که با همکاری ادارات و سازمان های شهرستان کاشان برگزارشد تجربه موفقی برای آینده شد چرا که تمامی اهداف نمایشگاه نظیر فروش بدون واسطه و از طرفی عرضه پوشاک حوزه عفاف و حجاب کاملا محقق شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه