English

فرماندار ویژه کاشان :

ایام مبارک دهه فجر یادآور روزهای حماسه و اقتدار نظام است

جلسه ستاد مناسبت های شهرستان ویژه برنامه ریزی بزرگداشت ایام اله دهه فجر با حضور محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار گردید.

ایام مبارک دهه فجر یادآور روزهای حماسه و اقتدار نظام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار ویژه کاشان در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های متناسب با این ایام به ویژه بازگویی خاطرات و فداکاری جوانان انقلابی میان قشر نوجوان و جوان، گفت: تمامی ظرفیت های شهرستان برای برگزاری پرشور مراسم ها و راهپیمایی 22 بهمن بکار گیری می شود تا بخشی از حماسه و اقتدار جمهوری اسلامی با مشارکت مردم به نمایش گذاشته شود.

محمدشریف زارعی اظهار داشت: اجرای برنامه های متنوع و متناسب با دهه فجر مانند حضور در مساجد و مدارس با رویکرد و محوریت مردمی و بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی از روز ۱۲ بهمن ماه لغایت ۲۲ بهمن ماه مورد تاکید است.

وی افزود: شهر کاشان دارای مبارزان بزرگی است که خاطرات موثقی از روز های مبارزه با رژیم طاغوت در اختیار دارند و می توان با برنامه ریزی درست از این روایان روز های خون وشهادت جهت بازگویی خاطرات آن ایام استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نیز در ادامه به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حضور حداکثری نسل جوان و دانش آموزان در این ایام اشاره نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه