English

همزمان با گرامیداشت دهه فجر در کرمانشاه:

۶۳ پروژه کشاورزی با اشتغالزایی ۲۷۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۶۳ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۷۰ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

۶۳ پروژه کشاورزی با اشتغالزایی ۲۷۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزاری خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی۶۳ پروژه بخش کشاورزی در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

علی چاله چاله در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۶۳ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۷۰ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد ۳۷ پروژه در زیر بخش آب و خاک، هفت پروژه باغبانی، ۱۴ پروژه تولیدات دامی و پنج پروژه نیز در زیر بخش صنایع تبدیلی بخش کشاورزی است.

چاله چاله خاطرنشان کرد: برای پروژه های آب و خاک استان ۲۸ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان هزینه شده که شامل ۱۵ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان اعتبار عمرانی و ۱۳میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان سهم مجریان طرح ها است و اشتغالزایی این پروژه‌ها نیز ۱۶۵ نفر خواهد بود.

وی سپس در تشریح پروژه های حوزه باغبانی گفت: در زیر بخش باغبانی هفت پروژه با اعتبار ۱۶میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که یازده میلیارد و ۲۰میلیون تومان آن تسهیلات بانکی و بیش از پنج میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان دیگر سهم مجریان پروژه ها بوده که اشتغالزایی این طرح‌ها نیز ۲۵ نفر است.

چاله چاله در ادامه به پروژه های حوزه تولیدات دامی اشاره کرد و افزود: در بخش تولیدات دامی نیز ۱۴ پروژه با اعتبار ۳۴میلیارد و ۳۸۵میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر افتتاح خواهد شد.

چاله چاله پروژه های صنایع تبدیلی را نیز شامل پنج پروژه با اعتبار ۵۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش شامل ۳۵ میلیارد و ۴۳۰میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۶میلیارد تومان سهم مجریان پروژه‌ها بوده که در این زیر بخش نیز اشتغالزایی پروژه‌ها ۳۰ نفر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه