English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

اجرای بیش از پنج کیلومتر فیبردسترسی در کامیاران

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در سه ماهه اخیر سال جاری بیش از پنج کیلومتر فیبردسترسی در محدوده هفت اداره شهرستان کامیاران اجرا و کابلکشی شده است.

اجرای بیش از پنج کیلومتر فیبردسترسی در کامیاران

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،آزاد حکمت در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ایجاد و اجرای زیرساخت های فیبرنوری در ارائه خدمات از سوی سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان و افزایش سرعت پاسخگویی به درخواستهای مردم نقش بسزایی دارد افزود: در همین راستا در شهرستان کامیاران فیبردسترسی در محدوده تصفیه خانه آب و فاضلاب،شرکت گاز،بیمارستان سینا،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،اداره برق،بخشداری و امور مالیاتی به اجرا در آمده است.

وی افزود: برای تامین تجهیزات و اجرای بیش از پنج کیلومتر فیبردسترسی در محدوده های فوق شش میلیارد و ۴۰۹میلیون و ۸۶۵ هزار ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط مختلف برای مشتریان خانگی و کلان بر اساس استاندارد، از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار ارتباطات و گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

حکمت در ادامه یادآور شد: توسعه رو به تزاید ارتباطات و فناوری های جدید ارتباطی ، زمینه ای را فراهم نموده که تمایل مشتریان به استفاده از بستر فیبر نوری به دلیل مزایای منطبق با فناوری های روز بیشتر شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که ارائه زود هنگام و مناسب خدمات از سوی نهادها ،ادارات و سازمانها به مردم یکی از مسولیت های خطیر مدیران است افزود: مخابرات منطقه کردستان به منظور تحقق این مهم نسبت به ایجاد زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی در تمام نقاط به ویژه محدوده ادارات و سازمانها اقدامات مثمرثمری انجام داده است.

وی همچنین تحقق برنامه های هوشمند سازی، توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک را ازدیگر اهداف اجرای این پروژه دانست و گفت: : این طرح دسترسی سریع به شبکه سراسری و استفاده آسانتر از سامانه های الکترونیک، اتوماسیون اداری و … را فراهم آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه