English

محمد دهقان عنوان کرد:

گام نخست ایجاد شهرک نیروگاهی انرژی های تجدیدپذیر در یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: اولین شهرک نیروگاهی برق خورشیدی استان یزد در رستاق جانمایی شد.

گام نخست ایجاد شهرک نیروگاهی انرژی های تجدیدپذیر در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، دهقان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد در خصوص ایجاد شهرکهای نیروگاهی انرژی های تجدید پذیر و همچنین در راستای تاکید استاندار یزد در تحقق سند تحولی یزدنوین، در نشست مشترک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و شرکت برق منطقه ای یزد محل اولین شهرک نیروگاهی انرژی های تجدید پذیر استان جانمایی شد.

دهقان اظهارداشت: پس از بررسی مباحث فنی ایجاد این شهرکها، مناطق دارای ظرفیت ایجاد شهرک های نیروگاهی انرژی های تجدید پذیر مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت برای کلید خوردن این طرح، یکی از نقاط استان در محدوده روستای رستاق با نظر کارشناسی شرکت برق منطقه ای یزد انتخاب شد.

دهقان با بیان اینکه مناطق انتخابی برای ایجاد شهرکهای برق خورشیدی، باید ظرفیت اتصال به شبکه سراسری برق کشور را داشته باشند، بیان کرد: خوشبختانه در گام نخست منطقه رستاق مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: ایجاد نیروگاه‌های انرژی‌های تجدید پذیر با توجه به ظرفیت بسیار خوب استان یزد، می‌تواند نقش مهم و اساسی را در جهت تولید برق و تامین برق پایدار کشور ایجاد کند تا در آینده با چالش‌های کمبود برق چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعت نباشیم.

دهقان گفت: ایجاد زیرساختهای شهرک نیروگاهی برق خورشیدی در منطقه رستاق به زودی و بعد از طی مراحل واگذاری زمین به شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد انجام و به سرمایه گذار یا سرمایه گذاران این بخش واگذار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه