English

شهردار اصفهان اعلام کرد؛

رفع آب‌گرفتگی از ۹٠٠ نقطه در شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: روز نخست بارش‌ها نیروهای خدمات شهری با حضور در حدود ۹۰۰ نقطه در شهر که گزارش آب‌گرفتگی آن از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷ اعلام شده بود، برای رفع مشکل اقدام کردند.

رفع آب‌گرفتگی از ۹٠٠ نقطه در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده با بیان اینکه در دو شبانه‌روز گذشته شاهد بارندگی حدود ۹۰ میلی‌متری در سطح شهر اصفهان بودیم که در ۲۵ سال اخیر بی‌سابقه بود، اظهار داشت: پس از آغاز بارش‌ها، نیروهای خدمات شهری در هر نقطه‌ای از شهر که موارد آب‌گرفتگی گزارش می‌شد، برای خدمت‌رسانی حاضر می‌شدند تا مشکل را برطرف کنند.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری، قبل از بارش در آماده‌باش قرار داشتند و ۴۵۰ نفر از این نیروها به‌همراه حدود ۲۰۰ دستگاه تجهیزات شامل کف‌کش، تانکر و جرثقیل در قالب ۷۵ اکیپ حدود ۴۸ ساعت آماده خدمت‌رسانی به شهروندان بودند.

قاسم‌زاده اعلام کرد: روز نخست بارش‌ها نیروهای خدمات شهری با حضور در حدود ۹۰۰ نقطه در شهر که گزارش آب‌گرفتگی آن از سوی شهروندان به سامانه ۱۳۷ اعلام شده بود، برای رفع مشکل اقدام کردند.

شهردار اصفهان در پایان عنوان کرد: شب گذشته در کنار این نیروها حاضر شدم که برخی از آن‌ها در این شرایط آب‌وهوایی با لباس خیس در جویبارها در حال بازگشایی مسیل‌ها بودند و در زمانی که شهروندان در حال استراحت بودند، تعدادی از نیروهای شهرداری اصفهان زیر باران مشغول باز کردن معابر بودند و به‌نیابت از تمام شهروندان از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه