English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد احداث می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد.

مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد احداث می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در نشست با شهردار فرح‌آباد شهرستان ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای پیگیری پروژه‌های گردشگری راه‌های آنتنی سواحل (عمود بر دریا) در فرح‌آباد احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسیر جدید با اعتبار 4 میلیارد ریال از بودجه ملی سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی تأمین خواهد شد، ادامه داد: راه دسترسی جدید که پنجمین مسیر دسترسی به شمار می‌آید با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری، صنایع‌دستی و فرمانداری شهرستان و شهردار بین مجتمع ساحلی وزارت خارجه و وزارت کشور ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه، 13 کیلومتر ساحل دریای خزر 7 کیلومتر در محدوده و حریم شهر فرح آباد قرار دارد، گفت: سواحل یکی از مهمترین ظرفیت گردشگری این منطقه محسوب می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری نیز در آن فراهم است.

وی افزود: توسعه گردشگری همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و در این خصوص نیز شهرداری‌ها و حساسیت و پیگیریشان در به ثمر رسیدن طرح‌های گردشگری نقش حیاتی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه