English

نادر فلاحی خبر داد:

صدور ۵۰ موافقت اصولی و ۱۴ مجوز ایجاد در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور 50 موافقت اصولی و 14 مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری در سال 1400 در سطح استان خبر داد.

صدور 50 موافقت اصولی و 14 مجوز ایجاد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: 50 موافقت اصولی و 14 مجوز ایجاد در سال 1400 برای ایجاد تاسیسات گردشگری در استان اردبیل صادر شده است.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه‌های گردشگری بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال است و حدود 2800 اشتغال مستقیم توسط این سرمایه‌گذاری‌ها ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: همه شهرستان‌های استان از شمال تا جنوب در دریافت مجوز ایجاد و موافقت اصولی سهیم بوده‌اند و این نشان دهنده توسعه گردشگری در سرتاسر استان است که ماندگاری مسافر در استان را افزایش می‌دهد.

فلاحی با اشاره به استقبال اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، گفت: لازم است که تاسیسات گردشگری با توجه به نیاز استان و متناسب با سلایق مسافران ایجاد شود تا بتوانیم جذب گردشگر را داشته باشیم و در این راستا ما در اداره کل سرمایه‌گذاران را با توجه به نیاز سنجی مناطق مختلف استان راهنمایی می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه