English

شهردار نوشهر خبر داد؛

کاشت هزار اصله نهال در شهر نوشهر

شهردار نوشهر از کاشت هزار اصله نهال در شهر بندری نوشهر خبر داد.

کاشت هزار اصله نهال در شهر نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی هم‍‍پا شهردار نوشهر با اشاره به نزدیک شدن به فصل بهار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه ساماندهی و بهسازی فضای سبز موجود در سطح شهر نوشهر، اظهار داشت: کاشت 300 اصله نهال نارنج در خیابان‌های سطح شهر (خیابان معلم، خیابان شهید کریمی) انجام شده است.

وی با بیان اینکه همچنین کاشت گل بنفشه نیز به میزان 3400 سبد در خیابان‌های سطح شهر صورت گرفته است، ادامه داد: هرس کردن حدود 2 هزار اصله نارنج در مناطق گردکل، غزالی، سردار جنگل، ستارخان جنوبی و هرس کردن پانصد اصله لاوسون در خیابان‌های شهید قدرتی، شهید کریمی، سیترا و امام رضا (ع) انجام پذیرفته است.

شهردار نوشهر عنوان داشت: در همین راستا تعداد هزار اصله درختان بومی و زینتی تا پایان سال در سطح شهر پارک‌ها، معابر و منطقه سیترا کاشته خواهد شد.

وی با دعوت از شهروندان به حفظ و نگهداری از تأسیسات و فضای سبز شهر تأکید کرد: صیانت از فضای سبز وظیفه شرعی تک تک شهروندان است چرا که این نعمت امروز به عنوان امانتی در دستان ماست و ما باید بتوانیم با نگهداری و جلوگیری از تخریب محیط‌زیست این نعمت الهی را برای آیندگان ارزانی بداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه