English

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

مهم ترین اولویت معاونت دانشجویی فرهنگی تامین رفاه دانشجویان است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تامین رفاه و امنیت دانشجویان مهم ترین اولویت این معاونت است.

مهم ترین اولویت معاونت دانشجویی فرهنگی تامین رفاه دانشجویان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی فخری در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تحریم ها و افزایش تورم در کشور گفت:  این معاونت تمام تلاش خود را برای تامین رفاه و تغذیه دانشجویان به کار می گیرد.

وی به جابه جایی خوابگاه های دانشجویان دختر و پسر اشاره و اظهار داشت: این اقدام در راستای افزایش ظرفیت خوابگاهی برای اسکان دانشجویان پسر و تامین امنیت و متمرکز کردن اسکان دانشجویان دختر در محوطه پردیس دانشگاه صورت گرفت.

 معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در ادامه به بازگشایی خوابگاه متاهلی و شروع اسکان دانشجویان متاهل خبر داد و افزود: این خوابگاه دارای 45 سوئیت هر کدام به مساحت 45 مترمربع تغییر کاربری داده شد.

وی با اشاره به افتتاح 80 خوابگاه متاهلی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: 45 سوئیت از این خوابگاه ها، متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارد.

فخری با بیان اینکه برای ساخت این خوابگاه متاهلی 70 میلیارد تومان بودجه لازم بوده است، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان فقط با صرف 8 میلیارد تومان خوابگاه دخترانه محتشم را به خوابگاه دانشجویی متاهلی تغییر کاربری داده است..

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه اسکان دانشجویان متاهل در راستای حمایت از طرح صیانت از جمعیت با محوریت جوانی و حمایت از خانواده اجرا شد، یادآور شد: مسئله متاهلین یکی از اولویت های مهم و اصلی دانشگاه است و تمام تلاش خود را می کنیم تا امکانات بهتری را برای رفاه حال متاهلین در دانشگاه فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه