English

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

ارائه خدمات مرکز دولتی طب کار با تعرفه دولتی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مرکز دولتی طب کار این دانشگاه با ارائه تعرفه دولتی افتتاح و به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

ارائه خدمات مرکز دولتی طب کار با تعرفه دولتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، خیری پور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در این مرکز ارائه معاینات بدو استخدام، معاینات دوره ای شاغلین، تعیین تطابق کاری فرد با شغل و انجام معاینات پزشکی شامل: تست ظرفیت ریه، نوار قلب، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کوررنگی و معاینه پزشک جهت شاغلین و مراجعه کنندگان انجام می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت شاغل شهرستان کاشان، این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره، پیشگیری از بیماری‌ها و #طب_کار به شاغلین در شهرک‌ها و واحدهای صنعتی و مردم راه‌اندازی شده است.

خیری پور افزود: استقرار شهرک های صنعتی فعال، این شهرستان را به منطقه‌ای صنعتی - اقتصادی تبدیل کرده و وجود چنین مراکز تخصصی به ارتقاء سلامت شاغلین کمک قابل توجهی میکند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مرکز طب کار دانشگاه واقع در خیابان آیت الله یثربی، ابتدای خیابان رسالت( ژاندارمری)، مرکز جامع سلامت صدوقی، از ساعت ۸ الی ۱۴ آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه