English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

۱۰۷ بیماری خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 107نوع بیماری خاص تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص قرار گرفته‌اند که مبتلایان به آن‌ها از خدمات و تسهیلاتی ویژه برخوردار می‌شوند.

107 بیماری خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس آزادی، با اشاره به اینکه خدمات ویژه به این گونه بیماران ارائه و دفترچه بیمه آن‌ها نیز نشانه‌دار می شود، گفت: پیش از این تنها 12 بیماری جزء بیماری‌های خاص محسوب می‌شد، اما اکنون 107 نوع بیماری تحت پوشش صندوق قرار گرفته و در مراکز دولتی خدمات کاملا رایگان و در مراکز خصوصی با 90 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این طرح کلیه خدمات درمانی از ویزیت دارو، آزمایش، خدمات رادیولوژی، پاراکلنیک، بستری دائم و موقت و حتی تجهیزات بعضی از بیماری‌ها را نیز شامل می شود.

دکتر آزادی ادامه داد: به طور عمده بیماری‌های ژنتیکی و مادرزادی، فلج‌ها، بیماری‌های متابولیک و گروهی از بیماران دیابتی که دچار آسیب شبکیه چشم شده‌اند، گروهی از بیماری‌های مزمن روانی، گروهی از بیماران قلبی، گروهی از بیماران سکته مغزی، بیماران سرطانی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، بال پروانه‌ای، اوتیسم، آسیب های شنوایی شدید و عمیق و غیره از بیماری‌ها تحت پوشش این صندوق هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم در صورتی که جزء یکی از موارد بیماری ها فوق الذکر هستند با در دست داشتن فاکتور خدمت و کپی کارت ملی کپی کارت بانکی از بیمار یا قیم بیمار که شماره شبا داشته باشد به واحد بیماری‌های خاص معاونت درمان این دانشگاه خیابان شهید بهشتی روبروی سپاه مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: این طرح در خصوص همشهریان ایرانی می باشد و فاکتورها از  ابتدای سال ۱۴۰۱ قابل قبول می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه