English

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان خبر داد؛

ارائه خدمت به بیش از ۴۸۰۰ بیمار مبتلا به سرطان در سال جاری

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از ارائه خدمت به بیش از 4800 بیمار مبتلا به سرطان و بیماری های خونی در 10 ماه ابتدایی سال جاری در این مرکز خبر داد.

ارائه خدمت به بیش از 4800 بیمار مبتلا به سرطان در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسعود فرزادفر در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته پویش ملی مبارزه با سرطان از 8 لغایت 15 بهمن ماه، اظهار داشت: بخش شیمی درمانی این مرکز دارای 15 تخت بستری بزرگسالان و شش تخت ویژه کودکان می باشد و ماهانه علاوه بر بستری بیماران نیازمند، تزریقات خاص به بیماران نیازمند به شیمی درمانی از جمله تزریق داروهای حساس به ونوفر، زیتاکس و همچنین ترانسفوزیون خون و پلاکت،TPN   و ... را انجام می دهند.

وی، با بیان اینکه خدمت‌رسانی در چنین محیطی که بیماران نیازمند توجه جدی و خاص می باشد، گفت: در این مرکز روزانه حدود 25 تا 35 بیمار پذیرش می شود.

فرزادفر، ارائه خدمات شایسته و موثر به بیماران را از اهداف بخش شیمی درمانی عنوان کرد و افزود: مرکز فوق تخصصی بیماری های خون و سرطان بالغین و کودکان شهید بهشتی کاشان، با بهره گیری از بهترین پزشکان فوق تخصص، تجهیزات و بخش های درمانی، به بیماران این منطقه و شهرهای همجوار خدمات ارائه می کند.

فرزادفر تصریح کرد: بخش تزریقات خاص این مرکز ، به عنوان یکی از مجهزترین بخش های شیمی درمانی در منطقه و شمال استان اصفهان قلمداد می شود که محیطی امن برای بیماران مبتلا سرطانی و همچنین بیماران با مشکلات و بیماریهای خونی را فراهم نموده و ارائه خدمات و اقدامات درمانی را امکان پذیر ساخته است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان خاطر نشان کرد: بخش شیمی درمانی و تزریقات خاص این مرکز در مدت همه‌گیری کرونا، خدمات خود را به بیماران مبتلا به سرطان تعطیل نکرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه