English

نشست ستاد استانی مولد سازی دارایی‌های دولت ؛

مولد سازی دارایی‌های دولت می‌تواند گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند

چهارمین نشست ستاد استانی مولد سازی دارایی‌های دولت به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد و در محل سازمان اندیشه این سازمان برگزار شد.

مولد سازی دارایی‌های دولت می‌تواند گره‌ پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان، در این نشست که با محوریت بررسی فرایند مولدسازی اموال مازاد سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان یزد برگزار شد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت سیاست صحیحی برای تزریق منابع در راستای تکمیل و اجرای پروژ‌های نیمه تمام است.

محمد جواد ابوالحسینی افزود: از این مسیر است که دولت و نظام می‌تواند از بن بست نبود منابع برای اجرا و تکیمل پروژ‌ه‌های نیمه تمام خارج شود.

ابوالحسینی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های خارجی علیه این سیاست، بیان داشت: هر زمانی رسانه‌های خارجی نسبت به اقدامی در ایران شروع به هجمه سازی کردند بدانید که آن کار درست است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، حداقل دستاورد این طرح را کاهش هزینه‌های جاری مازاد دستگاه‌های اجرایی و دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: ساختمان‌ها و زمین‌های دولتی مازاد هزینه‌های نگهداری، جاری و استهلاکی دارد که سرجمع آن در کشور قابل توجه است.

 مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه طرح مولد سازی دارایی‌های دولت می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، اظهار داشت: مولدسازی دارایی‌های دولت گامی بزرگ در راستای تحقق اصلاح ساختار بودجه بوده و با اجرای این مهم کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی خواهد شد.

مجید دهقانی‌زاده با بیان اینکه در استان نیز به دنبال بهینه‌سازی و استفاده حداکثری از فروش اموالی هستیم که کارآمدی نداشته و بهتر است با فروش آن طرح‌های ضروری اما فاقد پشتوانه مالی و هر آن نیازی که به‌دلیل کمبود یا نبود اعتبار متوقف شده است بپردازیم.

در ادامه نمایندگان سازمان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان یزد به ارایه گزارشی از وضعیت املاک مازاد خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه