English

تاکید جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر تفویض اختیار به استان ها در بودجه‌ بندی

جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر محور قرار دادن استان‌ها و تفویض اختیار به آنان در خصوص بودجه‌ریزی استان‌ها، گفت: اینکه بودجه استان‌ها در قالب چند جدول بیاید کافی نیست و انگیزه‌ای برای استانداران و مسئولان استانی نمی‌گذارد.

تاکید جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر تفویض اختیار به استان ها در بودجه‌ بندی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رحیم ممبینی جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری دو روزه همراه با هیات دولت به استان یزد سفر کرد و پس از حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه ، نشست طلایه‌داران توسعه و شورای معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد از چند واحد تولیدی و مجموعه گردشگری در این استان دیدن کرد.

رحیم ممبینی جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست شورای معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه اهمیت نوع حکمرانی در کشور بیش از پیش مورد توجه واقع شده است، گفت: قطعا اگر نگاه ما به حکمرانی در کشور، نگاه علمی باشد؛موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده بیشتر خواهد شد.

رحیم ممبینی با اشاره به اینکه شخص رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و مجموعه این سازمان تلاش دارد در جاهای مختلف رویکردها را به سمت اداره علمی کشور سوق دهد، اظهار داشت: ادبیات برنامه‌ریزی نزد مسئولان متفاوت است که در تلاشیم ادبیات واحدی را در این خصوص حکمفرما کنیم و ناهماهنگی‌ها را کاهش دهیم

ممبینی افزود: باید ادبیات اداره علمی کشور بیش از پیش جاری و ساری شود.

وی با تاکید بر محور قرار دادن استان‌ها و تفویض اختیار به آنان در خصوص بودجه‌ریزی استان‌ها، گفت: اینکه بودجه استان‌ها در قالب چند جدول بیاید کافی نیست و انگیزه‌ای برای استانداران و مسئولان استانی نمی‌گذارد.

جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه مسایل و مشکلات مبتلا به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها را درک می‌کنیم، افزود: در این خصوص خلاءهایی وجود دارد که درصدد رفع آنها هستیم.

ممبینی در بازدید از واحدهای تولیدی استان یزد، بر ضرورت حمایت از فعالان عرصه تولید تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و وظایف مدیران استانی توجه به تولید و حل مشکلات مجموعه‌های تولیدی است.

وی همچنین در بازدید از مجموعه‌های گردشگری استان نیز اظهار داشت: مسئولان در راستای توسعه گردشگری استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با پیگیری های مستمر در سازمان برنامه و بودجه به دنبال جذب حداکثری منابع برای این میراث جهانی باشند.

علیرضا صالح معاون صندوق توسعه ملی کشور نیز که در این سفر جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می‌کرد از حمایت حداکثری این صندوق از واحدهای تولیدی استان خبر داد.

شرکت در نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان و حضور در نشست مشترک هیات دولت و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، بازدید برخی از پروژه‌های مصوب سفر دور اول ریاست محترم جمهور به استان از دیگر برنامه‌های سفر ممبینی به استان یزد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه