English

استاندار یزد خبر داد؛

همایش بهره‎وری در استان یزد برگزار می‌شود

استاندار یزد در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‎وری در استان که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در سالن اندیشه این سازمان برگزار شد، از برگزاری همایش بهره‌وری در دی ماه سال جاری در استان یزد خبر داد.

همایش بهره‎وری در استان یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‎وری در استان که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در سالن اندیشه این سازمان برگزار شد، برگزاری این همایش در استان را دروازه‌ای برای ورود به دنیای بهره‌وری عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان، در این نشست که با هدف هماهنگی برگزاری همایش ملی بهره‌وری در استان برگزار شد، مهران فاطمی استاندار یزد با تلاوت آیات سوره عصر به اهمیت بهره‌وری در کلام خدا اشاره کرد و گفت: بهره‌وری مبتنی بر آیات و روایات بوده و می‌توانیم مسائل بهره‌وری در استان را از طریق اصلاح رفتارها و فرهنگ‌ها از نگاه اعتقادی دنبال کنیم.

فاطمی با تاکید بر اهمیت برگزاری همایش ملی بهره‌وری به میزبانی استان، اظهار داشت: این همایش، دروازه‌ای برای ورود به دنیای بهره‌وری است و باید شروعی برای آغاز فعالیت‌های حوزه بهره‌وری و مسائل بعدی آن در استان یزد و حتی سایر استان‌ها باشد.

استاندار یزد خواستار برگزاری این همایش به بهترین نحو ممکن شد و گفت: باید نگاه اعتقادی به این موضوع مهم داشت تا بتوان به گونه‌ای شاهد تکثیر برگزاری این همایش به صورت سلسله‌وار در استان‌های مختلف کشور باشیم.

مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز در این نشست از اهمیت و ضرورت بهره‌وری سخن گفت و با تاکید بر محتوا و خروجی برگزاری این همایش در استان، اظهار داشت: باید نتایج و خروجی همایش ملی بهره‌وری به گونه‌ای باشد که شاهد اتفاقات مبارکی در بهره‌وری استان باشیم.

دهقانی‌زاده به نقش پررنگ دانشگاه یزد به عنوان دانشگاه مادر در ارتقای سطح بهره‌وری در استان اشاره کرد و خواستار اقدامات اساسی و بنیادی‌تری از این نهاد علمی و آموزشی استان شد و گفت: دانشگاه یزد می‌تواند با ایفای نقش خود پشتوانه علمی بهره‌وری در استان باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برای رسیدن رشد اقتصادی چاره‌ای جزء ارتقاء بهره‌وری نداریم، اظهار داشت: اگر تحولی در بهره‌وری صنایع و معادن استان اتفاق نیوفتد بی شک در آینده نه چندان دور آنها دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد.

در ادامه جعفر رحمانی شمسی معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به میزبانی استان در برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌‌وری کشور، گفت: در این همایش تمرکز بر علل ریشه‌ای بهره‌وری پایین در کشور خواهد بود.

رحمانی شمسی، سیاست‌گذاری اقتصادی ، قوانین ومقررات و کیفیت منابع انسانی را سه محور کلیدی این همایش عنوان کرد و افزود: شعار دوازدهمین کنفرانس بهره‌وری کشور" بهره‌‎وری و تصمیم‌های سرنوشت‌ساز" خواهد بود.

زارع مدیرعامل شرکت سامان آوران توسعه و مسئول دبیرخانه برگزاری داوزدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری نیز در این نشست به تشریح روند برگزاری این همایش پرداخت و گفت: دوازدهمین کنفرانس بهره‌وری کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 دی‌ماه در استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه