English

معرفی برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد / قرائت پیام رییس قوه قضاییه به این جشنواره

در اختتامیه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد از برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد تجلیل شد.

معرفی برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد / قرائت پیام رییس قوه قضاییه به این جشنواره

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در مراسم اختتامیه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد که با حضور با حضور جواد بابایی معاون امور فضای مجازی دادستان کشور، محمد علی طالبی استاندار یزد و غلامعلی دهشیری رئیس کل و معاونین دادگستری کل استان یزد، مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضائیه و اصحاب رسانه در باغ دولت آباد یزد برگزار شد از برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد تجلیل شد.

 در بخش رسانه این جشنواره و در گروه خبرگزاری ها، خبرگزاری مهر یزد مقام اول، خبرگزاری موج یزد مقام دوم و خبرگزاری های ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان به صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.

اژه ای

پیام رییس قوه قضاییه به اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

 

گفتنی است در این مراسم پیام  غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه به این جشنواره قرائت شد.

جشنواره عدلیه و رسانه اقدامی شایسته در راستای سیاستهای راهبردی دستگاه قضا است

غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه در پیامی به اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، جشنواره عدلیه و رسانه را اقدامی شایسته و در راستای برنامه ها و سیاست های راهبردی دستگاه قضایی و در مسیر تحول و تعالی دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن سلام و سپاس از تلاش‌ها و مجاهدت فعالان و اهالی منصف و نیک اندیش حوزه حساس و پیچیده رسانه و ارتباطات و تبریک و تهنیت روز خبرنگار برگزاری جشنواره ای با عنوان عدلیه و رسانه را اقدامی شایسته و در راستای برنامه ها و سیاست های راهبردی دستگاه قضایی و در مسیر تحول و تعالی دانسته و با شکل گیری موج جدید هم افزایی و تعامل بین  فعالان حوزه رسانه و ارتباطات در فضای حقیقی و مجازی نسبت به شکل گیری روندی نوین و امیدبخش در امر توسعه همه جانبه و پیشرفت سریع جامعه اسلامی و تبیین  دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی اظهار امیدواری دارم .

قطعاً آینده امن و روشن ایران اسلامی با تعمیق آگاهی و برانگیختن حس مسئولیت افراد و مشارکت عمومی در برقراری و گسترش عدالت ممکن است و در این میان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد بی بدیل است.

 امروز میدان مجاهدت و خدمت در دستگاه قضایی به وسعت همه دغدغه های نظام و آرمان های آن است که جامعه اسلامی برای تحققش تلاش ها و مجاهدت های گرانبهایی داشته است.

 هم افزایی و تفاهم مجموعه قضا و رسانه در شناسایی و بهره گیری از ابزار ها و ساز و کارهای نوین رسانه‌ای در روشنگری و تبیین ماموریت ها و وظایف مجموعه‌ های قضایی با تولید و انتشار اخبار و گزارش های واقعی و امیدبخش که از یک سو مبین اقدامات و خدمات ملموس قضایی و از سویی دیگر کمک به شناسایی و انعکاس مسائل و آسیب ها و مطالبات واقعی مردم باشد؛ نظیر مبارزه بی امان با فساد، تکریم مردم و مراجعین، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، تسهیل خدمات قضایی؛ پیشگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی در صدر اولویت ها و برنامه های رسانه ای در دستگاه قضایی قرار دارد.

اینک تقدیر از زحمات و خدمات اصحاب رسانه و خبرنگاران و گزارشگران متعهد، بصیر و سختکوش که به تاسی از روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و مقاومتِ شهدای والامقام  به ویژه شهدای رسانه که در مسیر تحقق آرمان های عدالت گسترانه انقلاب اسلامی، گام برمی دارند و به رشد و تعالی نظام و کشور کمک می کنند تقدیر و تکریم مجاهدت همه عزیزان و شهدایی است که جان شیرینشان را در مسیر آگاهی و بیداری این مردم و سرزمین فدا کردند و بی تردید این تلاش های ماندگار، شایسته بهترین سپاس ها، تقدیر ها و تکریم ها است.

در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره  رسانه و عدلیه و قدردانی صمیمانه از تلاش ها و خدمات خبرنگاران و فعالان و مجاهدان حوزه خبر و رسانه توفیقات روز افزونتان را  تحت عنایات و الطاف حضرت ولی الله الاعظم «عج» و در سایه عمل به وصایای امام راحل «ره» و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در تمامی عرصه های مجاهدت برای اسلام و ایران اسلامی و به ویژه کمک به انعکاس حقایق، ارتقاء آگاهی عمومی، احقاق حقوق فردی و عامه و گسترش قسط و عدالت در «دوران تحول و تعالی» دستگاه قضایی، از خداوند متعال مسالت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه