English

رئیس قوه قضائیه:

۱۱۷ میلیارد تومان برای کارهای اولویت دار در استان ایلام اختصاص یافت

رئیس قوه قضائیه گفت:بر اساس اولویت‌ها و مقدورات فعلی، با کمک سایر دستگاه‌های ذی ربط 117 میلیارد تومان تخصیص داده شد که برای مدت مشخص تا ظرف امسال و دو سال آینده برای کار‌های اولویت دار هزینه شود.

117 میلیارد تومان برای کارهای اولویت دار در استان ایلام اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه در نشست خبری با خبرنگاران افزود:مقرر شد با همکاری استانداری، سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌ها لیستی از کلیه بنگاه‌های اقتصادی و مراکز تولیدی که با مشکلاتی مواجه هستند و یا پروژه‌هایی که نیمه تمام باقی مانده‌اند تهیه شود و کارگروه‌هایی انتخاب شود تا با کمک دولت پروژه‌های نیمه تمام، تمام شود.

وی اظهار داشت:این سفر به دو منظور اتفاق افتاد؛ اولا از سال 96 تاکنون به این استان سفری انجام نشده بود و ثانیا بدلیل مشکلات استان، سزاوار است خدمت بیشتری به مردم ارائه دهیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: در خصوص مواردی که مشکل آن‌ها، مربوط به خود قوه قضاییه است دستور داده شد تا هر چه سریع‌تر مشکلاتشان بررسی شود. در خصوص پرونده‌های کثیرالشاکی دستوراتی داده شد تا هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای تصریح کرد:برخی از عدم اجرای به موقع احکام گلایه داشتند که قرار شد به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و اگر احیانا حکمی هست که صادر و قطعی شده، اما اجرا نشده بررسی شود که علت عدم اجرا چه بوده و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: مقامات عالی قوه قضائیه از جمله رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، معاون اول و تعدادی از همکاران دیگر به مدت چهار تا پنج ساعت با مردم به صورت حضوری گفتگو کردند و صحبت‌های آن‌ها را شنیدند. در همین جا ترتیبی داده شد که تقاضا‌ها و نامه‌ها ثبت گردد و با آن‌ها تماس گرفته شود تا مشکلاتشان حل شود.

رئیس قوه قضائیه گفت:با تعداد محدودی نیز خود بنده دیدار کردم و مطالبشام را شنیدم. در حدی که ممکن بود دستور داده شد و در خصوص مابقی این درخواست‌ها قرار شد تا هفته آینده پیگیری شود.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان اینکه برنامه داریم با کمک دولت طرح ها و پروژه های نیمه تمام این استان فعال و در اسرع وقت تکمیل شوند،گفت:ایلامیان شایسته بیشترین خدمات از سوی دولت هستند چراکه توفیق خدمات رسانی و میزبانی از زوار عتبات عالیات را بر عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه