English

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد؛

عملیات برف روبی ۱۷۳۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران

مدیرکل راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در 72ساعت گذشته بیش از 1730 کیلومتر از محورهای کوهستانی این استان در 171 مرحله برف روبی شد.

عملیات برف روبی 1730 کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در طی دو روز آینده در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون 36 اکیپ راهداری با به کارگیری 250 دستگاه ماشین آلات راهداری و 300 راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 23 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

وی خاطرنشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه