English

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سنندج خبر داد؛

انجام ۶۰ عملیات امداد گری و کمک رسانی در استان

انجام 60 عملیات کمک رسانی و امدادگری توسط آتش نشانان در سنندج/رهاسازی 40 دستگاه خودرو گرفتار در برف

انجام ۶۰ عملیات امداد گری و کمک رسانی در استان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات اینمی شهر سنندج اعلام کرد؛ همزمان با شروع بارش برف در شهر تیم های امدادرسان آتش نشانی سنندج فعال و در 60 عملیات کمک رسانی 40 خودور گرفتار در برف را رهاسازی کرده اند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سهیل فضل وزیر اظهار کرد: 150 نفر نیروی عملیاتی و 30 دستگاه أنواع ماشین آلات آتش نشانی در قالب 8 تیم در ستاد برفروبی شهرداری سنندج فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این ایستگاه آتش‌نشانی همزمان با شروع برف از روز گذشته آغاز شده است و این نیروها در قالب 3 شیفت در راستای خدمات رسانی به مردم در سطح شهر در آماده باش کامل بوده و فعالیت می کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات اینمی شهر سنندج از انجام 60 عملیات کمک رسانی و امدادگری توسط نیروهای آتش نشانی از ساعت 23 شب گذشته در سطح شهر خبر داد و گفت: 40 دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی و به 120 نفر از شهروندان گرفتار در برف توسط نیروهای آتش نشانی سنندج خدمات رسانی شده است.

فضل وزیری اضافه کرد: خدمت به شهروندان و تلاش در راستای رضایتمندی آنان اولویت مجموعه شهرداری به ویژه نیروهای آتش نشانیبوده و در این راستا تمام توان و ظرفیت ها را پای کار آورده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه