English

قدردانی فرماندار سنندج از خدمات برفروبی راهداری وشهرداری

فرماندار شهرستان سنندج ضمن اشاره به نبود مشکل در تردد محورهای مواصلاتی و معابر سنندج، از خدمات برفروبی نیروهای راهداری و شهرداری قدردانی کرد.

قدردانی فرماندار سنندج از خدمات برفروبی راهداری وشهرداری

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حسن عسکری اعلام کرد همزمان با بارش برف و به منظور پیشگیری از اختلال در تردد مردم، عملیات برفروبی در محورهای مواصلاتی و سطح شهرهای شهرستان آغاز شد.

فرماندار سنندج ضمن قدردانی از زحمات نیروهای راهداری و شهرداری سنندج برای پاکسازی محورهای مواصلاتی و معابر و خیابان‌ها، از مردم خواست در پاکسازی کوچه‌ها به نیروهای شهرداری کمک کنند.

وی عنوان کرد: پاکسازی برخی کوچه‌های سطح شهر سنندج در بافت‌های قدیمی و تپه‌ها به دلیل مشکل تردد ماشین‌های برفروبی نیازمند همراهی مردم است.

وی اعلام کرد: نظارت جدی هم بر خبازی‌ها صورت می‌گیرد و هشدار داد، خبازی‌‌هایی که خودسر تعطیل کنند از سهمیه ارد ماهانه آنها کسر خواهد شد.

عسکری ادامه داد: امروز همچنین سهمیه ارد برخی نانوایی‌ها در مناطقی از سنندج اضافه می‌شود که مشکلی در تامین نان مردم پیش نیاید.

وی همچنین با قدردانی از عوامل راهداری سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مسیرهای شهرستان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

فرماندار  سنندج خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف گاز شد و گفت: مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف گاز موجب جلوگیری از قطعی گاز مشترکین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه