English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان مرکزی برف روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برف روبی ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان در پی بارش‌ها خبر داد.

۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان مرکزی برف روبی شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های این استان در پی بارش‌های بامداد  سه‌شنبه تاکنون، برفروبی و پاکسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شده‌است.

جهانی افزود: ۳۸۰ نفر راهدار با استفاده از ۲۲۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری وظیفه برفروبی و نمک پاشی در جاده‌های استان مرکزی را برعهده دارند و ۳۵ راهدارخانه نیز در جاده‌های استان در راستای خدمت‌رسانی به مسافران و مردم فعال است.

وی ادامه داد: بارش برف در تمام جاده‌های این استان به جز شهرستان‌های ساوه و زندیه در حال بارش است و با توجه به لغزندگی سطح جاده‌های استان، نیاز است برای جلوگیری از حوادث احتمالی، رانندگان فاصله طولی و عرضی استاندارد را رعایت کنند.

جهانی از رانندگان خواست، از تردد غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی خودداری کنند و در صورت تردد، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های استان مرکزی و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ و اپلیکیشن ۱۴۱ کسب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه