English

معاون راهداری استان مازندران خبر داد؛

برقراری تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: همه راه‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به طور عادی جریان دارد و هموطنان برای عبور از محورهای کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

برقراری تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری، پدیده غالب جوی در تمام استان، آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران گزارش گردید.

وی ادامه داد: 23 راهدارخانه در سطح استان در حال حاضر آماده باش صددرصد هستند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و ماشین آلات بر حسب نیاز و با توجه به شرایط آب و هوا و اعلام هشدار هواشناسی به صورتی که 80 درصد را به کمک شهرستان ها و محورهای پر ترافیک و بحرانی و برف گیر فرستادیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران افزود: حدود300 نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها در ادارات و شهرستان ها به صورت 24 ساعته و مستمر حضور فعال دارند و این فعالیت کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسافران باید از سفرهای غیرضروری در محورهای برفگیر و گردنه ها خودداری کنند، اظهار داشت: در صورت ضرورت سفر، تمام موارد ایمنی باید رعایت شود و رانندگان باید زنجیرچرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

محمدنژاد خاطرنشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه