English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه گاز در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اعلام کرد که از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از 450 کیلومتر شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

اجرای بیش از 450 کیلومتر شبکه گاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره آخرین وضع گازرسانی در مازندران اظهار داشت: اکنون 59 شهر با ضریب 99.9 درصد و 2552 روستا با ضریب نفوذ حدود 96.5 درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

وی ادامه داد: به موازات گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در این استان، گازرسانی نیز روندی شتابان دارد و سبب تقویت و رونق فعالیت‌های تجاری در این خطه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تنها متوقف نشده، بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفته است.

وی تأکید کرد: با بررسی حجم شبکه ‌گذاری در سال جدید مشخص می‌شود هر روز بیش از 1.5 کیلومتر شبکه‌گذاری در استان مازندران انجام شده که با حجم شبکه‌گذاری تا پایان دی ماه امسال و با در نظر گرفتن مسیر طولانی و پر پیچ و خم روستاهای باقیمانده بیش از 450 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

مایلی رستمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از 18 هزار و 985 علمک در سطح شهر و روستاها استان مازندران نصب شده است، افزود: از این تعداد 4 هزار و 608 علمک در شهرها و 14 هزار و 317 علمک در روستاها بوده است.

وی، تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را 852 هزار و 950 مورد اعلام و اظهار داشت: از تعداد کل علمک‌های نصب‌شده، تعداد 400 هزار و 90 مورد در سطح شهرها و 452 هزار و 860 مورد در سطح روستاها بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه