English

سرپرست گاز مازندران:

تنکابن شهر سبز می شود/ گازرسانی به ۱۸ روستا

سرپرست شرکت گاز مازندران با تکمیل گازرسانی به 18 روستای منطقه کوهستانی شهرستان تنکابن، این منطقه تا پایان سال به عنوان شهر سبز معرفی می شود.

تنکابن شهر سبز می شود/ گازرسانی به 18 روستا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی سرپرست شرکت گاز مازندران در پی سفر یک روزه استاندار مازندران به شهرستان تنکابن و در راستای بازدید از پروژه های گازرسانی با اشاره به گازرسانی به 18 روستای محروم و کوهستانی بخش سه هزار شهرستان تنکابن اظهار داشت: با تکمیل گازرسانی روستاهای این منطقه، تنکابن به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 99.9 درصد خانوارهای شهری و 96 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند، ادامه داد: این استان از نظر مشترکان خانگی با 92 درصد رتبه دوم کشور را عهده دار است.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اظهار اینکه با گازرسانی به 18 روستای کوهستانی بخش سه هزار شهرستان تنکابن بیش از دو هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: گازرسانی به روستاهای بخش سه هزار از چهار سال قبل شروع شد و 20 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

وی تصریح کرد: گازرسانی در جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها و اشتغالزایی نقش مهمی دارد.

مایلی رستمی، گاز را یک انرژی ارزان‌ و پاک دانست و یادآور شد: حفظ محیط زیست، کاهش هزینه سوخت برای مردم، صرفه‌جویی ارزی برای دولت، از جمله دستاورد گازرسانی در مازندران است.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم با اجرای پروژه‌های باقی‌مانده بند «ق» و «د» تا سال 1402 تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه