English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف محموله قاچاق پارچه در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شهرضا خبرداد.

کشف محموله قاچاق پارچه در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمحمدرضا هاشمی فر بیان داشت : در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید"امامی" شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه این عملیات 20 تُن انواع پارچه های خارجی که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 100 میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو به علت حمل کالای قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و درچارچوب قانون با قاچاق کالا و ارز مقابله می کند و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات دراین خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی