English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره قاچاق پارچه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که قصد انتقال محموله 20 میلیارد ریالی پارچه قاچاق به پایتخت کشور را داشتند، خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره قاچاق پارچه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری باند 3 نفره قاچاق پارچه گفت: کارآگاهان پلیس در پی کسب اطلاع در خصوص عبور یک دستگاه خودروی تریلر FH حامل کالای در یک عملیات ضربتی خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه طی بررسی به عمل آمده مشخص شد نوع بار داخل خودرو با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی راننده مطابقت ندارد، گفت: در این عملیات پس از بازرسی های صورت گرفته 227 نگله پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

سردار معصوم بیگی، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه اعضای باند 3 نفره قاچاق پارچه  دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: قاچاق کالاهایی که در داخل نمونه آن با کیفیت بهتر تولید می شود باعث ورشکستگی کارخانجات، رکود تولید و بیکاری جوانان خواهد شد که در این زمینه شناسایی و انهدام باندها و شبکه هایی که به صورت گسترده اقدام به قاچاق این نوع از کالاها می کنند در دستور کار جدی پلیس قرار دارد و از مردم عزیز نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در زمینه فعالیت مجرمانه در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه