English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

توقیف کامیون حامل اسلحه های قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل اسلحه شکاری و شورشی قاچاق در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

توقیف کامیون حامل اسلحه های قاچاق در اصفهان

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: یک دستگاه کامیون حامل 20 قبضه اسلحه شکاری و شورشی قاچاق در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان کشف و توقیف شد.

وی افزود: در ادامه اقدامات مقابله ای پلیس با قاچاقچیان و حاملان سلاح گرم ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله سلاح به شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار ویژه قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های تخصصی و دقیق صورت گرفته مشخص شد که فردی قرار است این محموله را از استان های غربی کشور به وسیله یک دستگاه کامیون به شهر اصفهان منتقل و در بین متقاضیان این سلاح ها توزیع کند که این خودرو در بدو ورود به شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 20 قبضه اسلحه شکاری و شورشی در بازرسی از خودروی مذکور خبر داد و اظهار داشت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد ه است.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه توزیع این تعداد سلاح در شهر اصفهان قطعاً با نیت و هدف ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش جامعه و شهروندان صورت گرفته است به کسانی که در زمینه تهیه و توزیع و قاچاق سلاح فعالیت می کنند هشدار داد و گفت: پلیس به صورت مستمر و 24 ساعته تحرکات مجرمان را رصد می کند و با هماهنگی و تعامل با دستگاه قضائی اقدامات مقابله ای خود را با قاچاقچیان سلاح انجام می دهد و اجازه عرض اندام را به آنان نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه