English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد؛

کشف ۱۰تن چوب بلوط قاچاق درخمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز کشف 10تن چوب وذغال بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 10تن چوب بلوط قاچاق درخمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی  بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی چوب بلوط قاچاق در یک کارگاه تولید ذغال در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 15با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی ضمن شناسایی کارگاه مذکور و اطمینان از صحت خبر طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه موفق به کشف 10 تن چوب و ذغال بلوط جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله چوب مکشوفه را یک میلیارد و500 میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه قاچاق چوب توسط افراد سودجو به منابع طبیعی و سرمایه ارزشمند ملی ضربه وارد خواهد کرد و پلیس با قاطعیت با مجرمان در این حوزه برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در این خصوص مراتب را سریعا از طریق سامانه ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه