English

فرماندار اردبیل:

اشتغال پنج هزار و ۲۹۹ نفر در اردبیل به ثبت رسید

فرماندار اردبیل گفت: تعهد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به پنج هزار و ۲۹۹ نفر رسید.

اشتغال پنج هزار و ۲۹۹ نفر در اردبیل به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز دوشنبه در جلسه اشتغال شهرستان اردبیل، حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه را ضروری دانست و افزود: روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی تسهیل شده است.

وی از سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع خدماتی و رفاهی هیر خبرداد و گفت: شهر هیر با قابلیت‌های ویژه گردشگری سالانه میزبان گردشگران نوروزی و تابستانی است و راه‌اندازی این مجتمع جزو خواسته‌های اصلی مردم این منطقه است.

فرماندار اردبیل با اشاره به تسهیل روند عملیات اجرایی این طرح گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این مجموعه انجام می‌شود تا این طرح در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

اعتماد اعجازی همچنین ادامه داد: رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت عملی از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌های مختلف در اولویت‌ قرار گرفته و انتظار می‌رود با اقدامات انجام شده شاهد رونق اقتصادی و گردشگری منطقه باشیم.

وی درباره احداث طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل افزود: زمین موردنیاز این طرح در مساحت ۵۵۰ هکتار تهیه شده و امید است این طرح در زمان مقرر اجرا و تکمیل شود تا شاهد خانه‌دارشدن متقاضیان مسکن در اردبیل باشیم.

فرماندار اردبیل با اشاره به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ افزود: باید از این میزبانی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی اردبیل بصورت بهینه استفاده شود.

وی بیان کرد: برای اجرای بهتر این رویداد بین‌المللی برنامه‌های آموزشی در حوزه خدمات‌دهی به گردشگران و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری شهرستان مبنای کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول ساماندهی بازار تاریخی اردبیل را یادآور شد و گفت: یکی از اولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل ساماندهی بازار تاریخی این شهر است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات آب روستاهای پایاب تالاب نئور گفت: با جدیت پیگیر مشکلات اهالی این روستاها هستیم و مصمم هستیم حق‌آبه اهالی این روستاها را از تالاب نئور تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه