English

امام جمعه کرمانشاه:

به رغم توطئه های جنون آمیز استکبار، قرآن روز به روز پر فروغ‌تر شده است

امام جمعه کرمانشاه گفت: دلیل تاکید مقام معظم رهبری بر کار فرهنگی آن است که سایر کشورها و دشمنان ما امروز در حال کار فرهنگی و تبلیغاتی هستند و هیچکس مانند اسلام دارای افراد صاحب فکر و اندیشه نیست.

به رغم توطئه های جنون آمیز استکبار، قرآن روز به روز پر فروغ‌تر شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: با وجود توطئه های جنون آمیز اسکتبار، قرآن روز‌ به روز پر فروغ‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هتک حرمت قرآن در کشورهای غربی، اظهار کرد: اگر اکنون قرآن آتش می زنند نشان از ضعف و تهیدستی آن‌هاست و ۱۴۰۰ سال است که راجع به قرآن می‌نویسند و هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: معاندین که به قرآن توهین می کنند و سلمان رشدی‌ها را درست می‌کنند و به جایگاه مقام معظم رهبری توهین می‌کنند، به فرموده مقام رهبری این اهانت ‌ها جنون‌آمیز است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار اسلام و قرآن است اما علیرغم توطئه استکبار قرآن روز به روز پرفروغ‌تر شده است.

وی خاطر نشان کرد: کار قرآن روشنگری در جامعه است و کشورهای غربی از آینده و تاثیرگذاری اسلام و قرآن واهمه دارند و از اسلام سیلی خورده اند.

وی در ادامه گفت: اینکه مقام معظم رهبری اصرار بر کار فرهنگی دارند به دلیل آن است که سایر کشورها و دشمنان ما امروز در حال کار فرهنگی و تبلیغاتی هستند و هیچکس مانند اسلام دارای افراد صاحب فکر و اندیشه نیست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره ۱۲ بهمن ماه و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به کشور ، تصریح کرد: امام راحل (ره) برای پیروزی انقلاب سال‌ها تبعید و رنج زیادی را متحمل شد تا سرانجام انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و تنها هدف وی پیروزی اسلام بود.

وی تاکید کرد: اساتید و معلمان نقش ارزنده‌ای در جهاد تبیین دارند تا نسل جوان بدانند از کجا به کجا رسیدیم زیرا زمانی کشور ما زیر سلطه آمریکا و انگلیس قرار داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه