English

امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان مبنای حکومت‌داری را از قرآن اقتباس کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان برای حکومت داری بهترباید به سراغ قرآن بروند و بر مبنای قرآن حکومت داری کنند.

مسئولان مبنای حکومت‌داری را از قرآن اقتباس کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و چهارمین‌ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را حرکت کردن در مسیر قرآن عنوان کرد و افزود: تا زمانی که بر مبنای قرآن و آموزه‌های آن پیش برویم، توان ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را داریم.

وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی قدرتمند است و در دنیا  حرف برای گفتن دارد، به برکت قرآن کریم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اسلام و قرآن توانست در برابر ابرقدرت های غرب و شرق ایستادگی کرده و امروز نیز مقام معظم رهبری بر همین مبنا انقلاب را پیش می برند و به پشتوانه اسلام قوی ترین مواضع را در برابر دشمنان دارند.

آیت االله علما با بیان اینکه برای موفقیت در هر جایی باید به قرآن و سنت رسول خدا(ص) چنگ بزنیم، تاکید کرد: باید با قرآن مانوس شده و آن را وارد زندگی خود در همه حوزه ها از حکومت داری گرفته تا کوچه و بازار کنیم تا به برکت قرآن و آموزه‌های آن به موفقیت در حوزه های مختلف دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه  مسئولان با تکیه بر قرآن و آموزه های آن می توانند مدیریت بهتری داشته باشند، گفت:  مسئولان برای حکومت داری بهترباید به سراغ قرآن بروند و بر مبنای قرآن حکومت داری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه