English

امام جمعه کرمانشاه:

حاج قاسم همواره به دنبال رفع مشکل مردم بود، مسئولان یاد بگیرند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مسئولان خواست به تاسی از شیوه مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی در پی رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشند.

حاج قاسم همواره به دنبال رفع مشکل مردم بود، مسئولان یاد بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: باید مدیران را با سبک مدیریتی، اخلاق، منش و رفتار شهید سلیمانی آشنا کنیم تا با الگو برداری از ایشان کارها را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور باید به تاسی از شیوه مدیریتی حاج قاسم در پی رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشند، افزود: آنهایی که حاج قاسم را از نزدیک می‌شناختند و یا با ایشان دیدار داشته‌اند، می‌دانند که حاج قاسم مشکلات مردم را در لحظه پیگیری کرده و به نتیجه می‌رساند و اگر وعده‌ای به فردی می‌داد سعی می‌کرد در همان لحظه به وعده خود عمل کند، لذا مدیران با بهره‌گیری از شیوه مدیریتی ایشان می‌توانند موفق عمل کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران باید کار مردم را راه انداخته و آنها را گرفتار پیچ و خم اداری نکنند، گفت: مدیرانی که گره در کار مردم ایجاد می‌کنند، جایی در نظام اسلامی ندارند.

وی با انتقاد از سفارشی کار کردن ادارات استان، گفت: ادارات باید به امور مردم به یک شکل رسیدگی کرده و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار بدهند.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت ورود در حوزه جهاد تبیین، گفت: برای حفظ نظام باید همه در حوزه جهاد تبیین پای کار بوده و دستاوردهای نظام را به جامعه معرفی کنند.

وی افزود: امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است و همه باید برای حفظ نظام پای کار باشیم.

آیت‌الله علما در ادامه اشاره ای هم به اهمیت ورود رسانه‌ها به حوزه جهاد تبیین داشت و گفت: از ادارات و نهادها انتظار می رود که زمینه را برای حضور خبرنگاران در نشست‌ها و جلسات فراهم کنند تا رسانه ها بتوانند در تبیین دستاوردهای نظام پای کار باشند.

آیت‌الله علما با اشاره اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا، گفت: امروز وزیر دفاع آمریکا صراحتا به اقتدار ایران اسلامی اقرار می‌کند و می‌گوید جمهوری اسلامی امنیت آسمان‌ها را از اختیار ما خارج کرده و این اوج اقتدار ما را می‌رساند.

وی در ادامه اشاره ای هم به شرایط حاکم بر جامعه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی داشت و گفت: جوانها یادشان نمی‌آید، اما ما بزرگترها باید به آنها بگوییم که دوران قبل از پیروزی انقلاب، خارجی‌ها در این کشور جولان می‌دادند.

آیت‌الله علما در ادامه اشاره ای هم به اغتشاشات اخیر داشت و گفت: اگر نظام اسلامی بخواهد با این دست اغتشاشات از بین برود که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

آیت‌الله علما اشاره ای هم به دیدار با استاندار جدید کرمانشاه داشت و گفت: در دیدار با آقای صحرایی از ایشان خواستم که برای مدیریت استان از همه چهره‌های توانمند استفاده کرده و صرفا نگاه به یک طیف خاص نداشته باشد.

گفتنی است که در این نشست که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد در خصوص مباحثی از جمله حضور فیک نیوزها در فضای رسانه‌ای استان، پاسخگو نبودن مدیران استان به رسانه‌ها و... بحث شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه